keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Robert Knepper valittu näyttelemään Matkijanärhi-elokuvassa uutta hahmoa

Lionsgate julkisti äsken tiedon, että Robert Knepper on valittu näyttelemään Matkijanärhi osa 1:ssä ja 2:ssa hahmoa nimeltä "Antonius". Mielenkiintoista tässä on se, että sen nimistä henkilöä ei ole kirjoissa. Voisiko kyseessä olla joku hahmo, jolle Suzanne Collins ei ole kirjoissa antanut nimeä tai aivan uusi, yksinomaan elokuviin tehty hahmo? Vai onko jonkun hahmon nimeä jostain syystä muutettu?


Päivitys klo. 21:38 // Näyttäisi siltä, että Antonius on aivan uusi hahmo! The Wrapin uutisessa sanotaan, että hän olisi jonkinlainen presidentti Snow'n palvelija. Kun asiaa ajattelee, siinä on järkeä. Ajatelkaapa Nälkäpeliin ja Vihan liekkeihin lisättyjä kohtauksia - niitä joissa presidentti Snow keskustelee ensin Nälkäpelissä Seneca Cranen ja sitten Vihan liekeissä Plutarch Heavensbeen kanssa. Matkijanärhessä pelinjärjestäjiä ei kuitenkaan ole, joten elokuvissa nähdään mahdollisesti Snow'n ja Antoniuksen välisiä kohtauksia, joiden kautta saamme tietoa Capitolin tapahtumista. Mitä mieltä olette?

10 kommenttia:

  1. Mä olen sanaton, mä en ymmärrä... Miksi ihmeessä on tarvinnut tehdä ylimääräinen henkilö? Eikö kirjassa jo olleissa henkilöissä muka ole tarpeeksi, jos tämä hahmo olisi jotenkin oleellinen, koska se kerta on molemmissa osissa, niin miten collins ei jo olisi antanut sille nimeä?

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä on ärsyttävää, että lisätään uusia hahmoja, kun esim. Madge, joka on mun mielestä kirjojen yks tärkeimmistä hahmoista poistettiin leffoista :(

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä tä on ihan hyvä, ymmärrän että leffaan tarvitaan uusia hahmoja, koska kirjassahan näemme pelkästään Katnissin näkökulman, toisin kun leffassa.. Sitä en kyllä ymmärrä, miks tälle uudelle hahmolle on anettu nimkin, toivon että tä ei tule olemaan mikään tärkeä hahmo..

    VastaaPoista
  4. Uusia hahmoja on aina kiva nähä:)

    VastaaPoista
  5. mun mielestä tää on iha järkevä päätös !

    VastaaPoista
  6. Mun ajatukset on hieman ristiriitaiset, koska tuossa on kyllä hieman järkeä, mutta kuitenkin on outoa, että tulee uusi hahmo.

    VastaaPoista
  7. Mielestäni ihan tosi hyvä juttu koska Robert Knepper oli LOISTAVA Prison Breakissa. Eikä haittaa vaikka onkin hahmo jota kirjoissa ei ollut, Katnissin näkökulmastahan se kirja on kirjoitettu eli kaikenlaista voivat tehdä laajentaakseen tarinan maailmaa.

    VastaaPoista
  8. Outo ajatella nyt, mutta eiköhän ihan hyvä päätös (: ainaki toivottavasti ^.^

    VastaaPoista
  9. Mä oon sen verran masokisti, että haluisin nähdä mitä Peetalle tehdään Capitolissa ja jos tää Antonius liittyy siihen, niin hyvä lisäys leffaan. :D

    VastaaPoista
  10. Mun mielestä vaan hyvä lisäys, tuo yhteenkuuluvuutta muihin leffoihin just ku ei pelinjärjestäjii ole, ja muutenki ehkä selventää Capitolin tapahtumia

    VastaaPoista